diagnostyka samochodowa akcji narzędzia

Wpis

piątek, 18 maja 2012

Dlaczego muszę ponowne zamapowanie ECU

Dlaczego muszę ponowne zamapowanie ECU

Q: Co to jest mapowanie silnika?
: ECU remapping jest w zasadzie dostrajania program, który steruje system sterowania silnikiem (ECU). Większość renomowanych firm korzysta skrojone na miarę mapy, które są dostosowane do samochodu i własnych indywidualnych wymagań.
Dzisiejsze nowoczesne silniki w dużym stopniu polegają na komputerowych kontrolowanych układów sterowania silnikiem. Zasadniczo każdy silnik posiada szereg czujników, które monitorują wiele rzeczy, takich jak położenie przepustnicy, położenia wału korbowego, przepływ powietrza itp. Sygnały te są przesyłane do sterownika silnika (ECU), który przetwarza informacje otrzymane w celu uzyskania najlepszej wydajności silnika za jakiekolwiek biorąc pod uwagę stan jazdy
CARPROG FULL V4.01

P: Co ECU remapping zrobić?
: Po prostu, zmienia dane w różnych dziedzinach, aby zapewnić inną mapę tak, aby obszary, takie jak dostawę paliwa, czas zapłonu, wtrysku razy otwarcia etc są zmienione, aby zapewnić bardziej efektywne spalanie.

P: Więc dlaczego muszę przemapować mój ECU?
 Kiedy pojazdy są dystrybuowane na całym świecie, producenci przyjmują jeden mapa pasuje do wszystkich zasad. Ta jedna mapa musi brać pod uwagę wiele różnych czynników, które są niezbędne dla każdego kraju eksportu. Obszary takie jak klimat, emisji itp jakości paliw mają zostać uwzględnione przez producenta. Oznacza to, że ECU pojazdu nie jest zoptymalizowany do jednej konkretnej sytuacji.
toyota ecu flash reprogramming

P: Czy ponowne mapowanie lepiej lub po prostu różni się od odprysku?
: Mapowanie silnika OBD jest nowoczesna wersja odpryski. Kiedy "chip" samochód, który w zasadzie umieścić w układzie scalonym, który posiada zestaw danych już spalonych na nim do swojego ECU. Kiedy OBD remap ECU, zapisać się dane obecnie przechowywane na chipie i zastąpić go z danymi dotyczącymi wydajności. To z kolei pozwala na zastosowanie różnych map w stosownych przypadkach, a także przywrócić oryginalne dane należy tego wymagać. Korzyścią oczywiście jest to, że oznacza to, że nie zmieniły standardowej część samochodu, a zatem gwarancja nie ma wpływu itd.
Co należy pamiętać, że nie jest to jakiś element obietnica sztuczka że głupcy silnika do myślenia coś innego (och, jak ja chce te rzeczy byłoby zabronione pod opisem sprzedaży aktu!), Jest to prawdziwa wersja tuningu silnika przy użyciu nowoczesnych podejście.

P: Co BHP i wzrost momentu obrotowego można się spodziewać na moim samochodzie?
: Trudno jest ustalić dokładną liczbę dla każdego samochodu, jednak na wolnossący silnik diesla benzyną i spodziewamy się uzyskać 10% w obu liczbach, więc jeśli masz 83 BHP 1242 Punto prawdopodobnie zysk minimum 8 BHP i 8 ft momentu obrotowego lb. Dla turbo pochodnej oczekujemy większych podwyżek, a mianowicie 35 BHP w 1.9JTD i 60BHP masową oraz na 2.4JTD silników. Aby uzyskać bardziej szczegółowe wyjaśnienie moment i BHP, kliknij tutaj

Toyota ECU Flash Reprogramming:
http://www.uobd2.net/wholesale/toyota-ecu-flash-reprogramming-dvd-2967.html

CARPROG FULL V4.01:
http://www.uobd2.net/wholesale/carprog-v531-carprog-full.html

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
uobd2
Czas publikacji:
piątek, 18 maja 2012 10:45